Що означає Nike?

На назву бренду надихнула богиня Nike (давньогрецькою: Nίκη), грецьке божество Перемоги, яке в давнину святкувалося з нагоди Олімпійських ігор і під час спортивних і легкоатлетичних змагань. Традиція зображує її як крилату жіночу фігуру, і саме завдяки черпанню натхнення з крил богині народилася ідея «вусів» Nike, як ми, італійці, називаємо це. Насправді логотип бренду називається Swoosh, звукоподражання, яке англійською означає швидкість і шелест вітру.

Логотип, на думку його творця Керолін Девідсон, являв собою стилізацію крил богині в поєднанні з ідеєю швидкості та руху. Смішно подумати, що Керолін, яка на той час була просто бідною молодою студенткою мистецтва, виготовила логотип лише за 35 доларів менше, ніж за день роботи.

У 1972 році на ринок було випущено перше взуття з галочкою, яке ми всі знаємо, і воно мало справжній успіх.

Сьогодні логотип Nike є, мабуть, одним із найвідоміших у світі, йому не потрібні слогани та винагороди, щоб бути впізнаваним, і він здатний викликати відчуття та концепції, які виходять за межі простої ідентичності бренду.