Консолідація бренду та успіх Nike

Щоб зробити Nike справжнім феноменом культури, були численні спонсорські кампанії разом із відомими особами у світі спорту, які допомогли створити надійну та інноваційну ідею бренду. Одним із перших облич Nike був тенісист Джон Мак Енрой на прізвисько Геній, який досі вважається одним із найвидатніших тенісистів усіх часів.

У 1979 році була запатентована система Nike - Air, інноваційне рішення, яке використовує повітря під тиском для забезпечення легкості та амортизації для тих, хто носить спортивне взуття та в повсякденному житті. Саме завдяки цьому патенту народився тип взуття, який здійснив революцію у світі взуття: модель Air Max.

Після партнерства із зіркою НБА Майклом Джорданом і випуску Air Jordans у 1985 році компанія досягла мільярдного доходу та стала найбільшим виробником спортивного одягу в США.

Асоціація відомих спортсменів із брендом допомогла Nike запропонувати публіці новий спортивний і модний спосіб одягу, але кінцевою метою було, перш за все, підштовхнути до рішучості, прищепити свідомості покупців нову концепцію self-made man, a свого роду самомотивація, спрямована на особистісне зростання в житті та в догляді за своїм тілом через фізичну активність.
Концепція була конкретизована рекламним слоганом «Just Do It», народженим у 1988 році, який привів бренд до світового успіху в 90-х.

Сьогодні бренд Nike представляє транснаціональну компанію, яка налічує понад 60 000 співробітників по всьому світу, і можна знайти реселлера бренду майже в кожному місті світу.